emilialoveyagreat

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Emilia fogdemark - 23 februari 2012 20:06

Hej,Hej nu sitter jag här ensam :( tråkigt jag har varit med arielle och lite så men jag orkar faktiskt inte skriva nå mer så jag lägger upp några snygga bilder ! :D                    kanske lite mkt bilder på mig men de kommer de nog oftast va ! ;D

Av Emilia fogdemark - 23 februari 2012 12:58

nu är de outfit vecka !   jag kommer skriva om min outfit och lägga upp bilder på mig ! och mina kläder som passaar tsm ! <3

Av Emilia fogdemark - 23 februari 2012 12:42

Emilia,fogdemark

Ålder 13

klass 6:an

hem sandviken

jag gillar dom som har bra humor och dom som inte tror att dom är bäst och kaxiga dom kan dra inget för mig.

ögonfärg Blå

Hår färg blondbrun just nu har jag brun men kanske ska färga till blond igen.

Många kompisat har jag iaf de är ju skit bra! men nu orkar jag inte skriva nå mer hejdå mina söta bloggare ! ;* ;D  

Av Emilia fogdemark - 23 februari 2012 12:33

Hej allihopa, idag är jag hemma igen för jag vakna kl,6-00 skit roligt aja imon blire skola iaf ! jag har funderat på om jag ska byta till devote som jag hade förut. men om ni är snäll så skriver ni vad ni tycker jag ska ha och fråga frågor också. men jag ska lägga upp bilder och outfit de kan ta lite tid och så men jag ska göra de lite idag och lite imon och så varje dag sen ska jag skriva om alla som har gillat på facebook asså de här kommer bli jobbigt men men. men bara så ni vet ni som har gillar att jag kommer göra de men de kan ta lite tid kanske. men de kommer, pusshejleverpastejj! :*

Presentation


Älska mig när jag behöver de minst!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards