emilialoveyagreat

Alla inlägg under februari 2012

Av Emilia fogdemark - 22 februari 2012 20:09

ProfilbildOscar! han är snygg söt gullig och fina ögon+ han är min kille. han är snäll och underbar finns nog inget negativ med han, han är världens bästa kille:* han har bra humor.  han pratar ganska mkt. han har fint blont hår. han går fort ! sen har jag inte så mkt att säga om han utan han är underbar !<3

Av Emilia fogdemark - 22 februari 2012 20:02

Emmi LindströmEmmi. jag känner henne inte så bra och så. men hon är fin söt och snäll. skulle vela känna bättre, bra humor rolig och bra klädstil. jag har inte så mkt att säga om henne för jag vet inte direkt så mkt men hon är en gullig och trevlig tjej! :)

Av Emilia fogdemark - 22 februari 2012 14:15

       

 

13

Av Emilia fogdemark - 22 februari 2012 12:57

Hejsan alla mina söta bloggläsare. jag fyllde ju 13 den 15 februari men jag har ju inte bloggat sen dess och de va för jag va sjuk och för jag orkade inte med idag ska jag skriva lite om min outfit. jag ska lägga upp ganska många biler också så de blir en hel del, sen ska jag ändra min blogg lite så att den blir lite snyggare och så... men ska ladda upp bilder nudå ! Jag står för en bild.   Hoppas han också gör de ;d

Av Emilia fogdemark - 16 februari 2012 16:32

Hejsan allaihopa. idag så har jag varit med Arielle och Emilia och i skolan såklart. Men nu sitter Emilia och är ledsen så att ja ... men nu VILL jag lägga upp snyggaste bilderna jag veeeet !!!!...  jag och Arielle men endå... ! :D    

!!

Av Emilia fogdemark - 9 februari 2012 20:22

Hej allihopa idag har jag varit hemma. men hoppas jag får komma till skolan imorgon.. de är fett tråkigt att vara hemma det finns inget att göra typ utom att sova och bada, men imorgon får jag hoppas att jag får komma till skolan hälldre de en att vara hemma ! kl: 14-00 kommer väl nån/några bilder! <3:*   Mobbad bild kanske ! ;D

Av Emilia fogdemark - 7 februari 2012 09:44

hejsan. idag är de min sämsta dag jag hatar allt för att jag är sjuk.. jag tror jag kommer dö. ont i halsen och i huvudet. och hosta men jag vill seröst inte bli  sjuk. jag går o skolan ist för de här iaf. aja kommer en jävligt ful bild !    FML  

Presentation


Älska mig när jag behöver de minst!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards