emilialoveyagreat

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emilia fogdemark - 27 oktober 2011 10:35

  kanske ni kasnke inte tycker jag ser bra ut men titta inte på min blogg dåå ? .O.O

 
Av Emilia fogdemark - 24 oktober 2011 19:57

hejsan påer. förlåt att jag inte har skrivigt Men jag saknar LINUS !!!!

jag har nyss duchat. de va ju jätte kul jag trodde min nya hår färg skulle åka ut men den gjorde de inte.! :D XD <3hehe. jag vet ju inte rikrigt vad jag ska skriva om... jooo

idag va jag med gustav engström,gustav hedwall,någon random kille, och ARILLE!¨

jag blev sur när vi skulle hem och så aa men jag bara gick sen kom arille sen gick arielle hem sen följde gustav mig en bit hem för att han bor ganska när mig :) men höres pusspåer <33XD

Av Emilia fogdemark - 23 oktober 2011 15:02

jag glömmde ju att säga att jag har föärgat håret jätte blont !!!! :D:D::D:DD:

Av Emilia fogdemark - 23 oktober 2011 14:57

hejsan alla bloggläsare förlåt att ajg inte har skrivigt något men jag har varit hos Amanda och jag kan inte lösenordet och då kan jag inte logga in juu. nu sitter jag här iallfall med amanda jag bloggar och hon ritar HAHA. vi skulle åka till min älskling indaa men hans släktingar skulle komma BUHUUUUUU!!!! i miss you. snart ska jag dricka cola. amanda med men jag ska inte lägga upp några bilder ida eller nu för jag orkar faktiskt ikke! så att aa men herrå puss%kram ........ <3333<3333333

Av Emilia fogdemark - 19 oktober 2011 20:08

hej alla ni som läser min blogg/följer min blogg. i am so fucking great. lärade bara säga de nu sitter jag här ska snart bada fryser. så tänkte skriva lite innan jag hopper i.

idag så skulle jag av med Amanda och izabelle men dom dissa mig för att sita vid en jävla dator ist för att va med sin kompis så då va jag med arielle och sen träffa vi musse och Emma yhr och satt på mcdonals. sen ringde dim till Amanda ochu fråga om dom kunde komma och de kunde dom men inte va med mig för att dom satt vid datorn och Amanda hadddde ont i magen men vips så va de borta lite koonstigt..


cha cha hörst om ett tag pöss%kram .. !

Av Emilia fogdemark - 19 oktober 2011 19:58

          

 
Av Emilia fogdemark - 18 oktober 2011 20:40

        systemkamera är bra att ha mina sötnosar min syster på den  svarta bilen mina äslakde dom jag är moster åt love you och fina iphone 4 fast svart<333

 
Av Emilia fogdemark - 18 oktober 2011 20:27

Hejsan bloggen nu ska jag på toan och jag kommer snart....



tjena igen de tog lite tid för att pappa va inte klart i badet och aa..



jag ska inte skriva så mkt jag ska lägga ut bilder för e vel roligare att se..



så aaa bye bye lovyaaa puss&kram.. <333 :D

Presentation


Älska mig när jag behöver de minst!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards